fredag, december 28, 2012

Löst

Som om nyårsafton behöver vara sånt som man behöver LÖSA...
Bara lite svååårt när man inte är van att vara själv på högtider att det lixom bli an issue.
Jag har ungarna på nyår och eftersom jag vägrar BÖNA människor om att umgås låter jag istället människor komma till mig.
Jag känner mig såååå färdig med att bli nedprioriterad så vi kör med en ny metod sen strax innan jul...
Vi umgås med människor som verkligen vill umgås med oss/mig.
Känns mycket bättre! Surprice!?
Well
Fick ett erbjudande om ett nyårsfirande i sthlm ikväll.
En tjej som var i min mammagrupp på nätet när jag väntade Zion hörde av sig och erbjöd sig att betala bensinen upp till sthlm om jag o ungarna kunde tänka oss att komma dit o fira nyår. Hon o en ensamstående mamma och en massa kids skulle fira tillsammans och jag o ungarna fick vara mä.
Jag har inte träffat henne på 6 år ungefär och det känns jätteläskit och skit roligt samma gång.
Snygg är jon oxå och nyskild... som om det skulle spela nån roll... haha
Jur som... om en människa betalar en för att komma borde det väl betyda att hen vill umgås...sådär på riktigt?

Vi ser iaf fram emot en kväll med nya bekantskaper!

/tant trassel

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som om det blir ett bra nyårsfirande för er. Kul att göra något " nytt" Anki

Tant Trassel sa...

Jo det är lika bra va? :)
kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...