fredag, december 21, 2012

Som man bäddar...

Hwila bäddade upp på golvet och gick och la sig. Zion sa gonatt och gick till min säng.
På 10 minuter efter Narnia och fredagsmys var det tvärtyst härhemma och jag är ensam uppe.
Passade på att kolla på sista avsnittet av Historieätarna på svtplay.
Den bäste programserien på ages!!
Erik och Lotta är ett perfekt radarpar och jag är så road och känner mig ganska upplyst av dessa program.
Önskar lite i hemlighet att jag var en sån som fick vara med i sånna program å testa det dom testar.
Idag började jag dessutom lipa när det talades om alla dessa finska krigsbarn som skickades till Sverige när Hitler härjade i Finland.
Vikket beslut att skicka iväg sitt barn på obestämt tid till tryggheten.
Är så glad att jag får ha mina hos mig!




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...