fredag, december 28, 2012

Sånt som gör glad

'Gör mera av sånt som gör dig glad' säger människor till mig när jag suckar efter att få hållas med nåt av alla mina jag-vill-så-gärna-projekt.
Och ikväll gjorde jag det. Plockade fram den burken med färg som har väntat mig ett tag och släpade upp min pinnsoffa upp på övervåningen till rummet jag håller på att måla där.
Känns som att jag målade med nykokt lakritskola men det blir väl bra till slut. Hade ju sa på färgaffärn vad som skulle målas o jag antar att dom har koll. Men lite skummt känns det. Täckfärg heter det men inte tycker jag den täcker så värst bra :)


Men hur som... jag är igång. Gör sånt jag har längtat efter.
Det tog en timma av den tiden jag tycker jag borde göra annat. Men vad är detta 'annat' kl 20:30 på kvällen i vanliga fall? Surfa? Blogga? Kolla film?
Nä jag tror nog inte jag har tagit upp viktig tid från nåt annat. Har ju redan diskat :)

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...