tisdag, december 11, 2012

Dax igen

Har hållit på det några dagar nu men nu kan jag lika bra släppa bomben.
Jag har verkligen verkligen dålig karma.
Japp så är det.
Jag fryser igen. Varför gör jag det. Jo för att jag har kämpat med att få min pelletsbrännare att leva ett normalt liv efter att ha haft den väl fungerande i några veckor till att helt sätta sig på tvären.
Och nej. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte vad jag gör fel. Jag vet inte vad jag mera kan ge den. Jag är ju för 17 mera med den i pannrummet efter jobbet än jag är med ungarna!!
Och ändå vill den inte vad jag vill. Så är det i alla mina känsloförhållanden verkar det som.
Sitter knappt hela kvällsmaten innan jag måste gå till pannrummet o kolla om pelletsbrännaren fortfarande är igång. Och idag (när jag kom hem till ett kallt hus) har jag inte lyckats få den att köra mera än 5 min åt gången. Jag har testat ALLT.
Och nu är jag där igen. Där gränsen är nådd. Har någon nånsin begått självmord pga en pelletsbrännare eller kommer jag bli den första?
Gränsen är som sagt nådd.
Igen.
Och då antar jag att det är dax att flytta på den gränsen.
Igen.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...