fredag, december 14, 2012

Sista

Idag är officiellt sista praktikdagen. Köpte tårta till jobbet men ingen kom in till frulle på företaget så jag ringde larmgänget som vi jobbade med på skatten som jag vet är kvar där och frågade om dom ville dela tårtan med mig och min jobbarkompis Simon.
"vi har fullt upp men man måste väl offra sig" lät det :)
Så vi for dit o firade vaktmästaren Staffan som fyllde 20nånting och för att umgås lite bara. Känns som det är liiiite svårt för oss att släppa det dära gänget. Både larmarna o de två vaktisarna.
Dessutom fick jag fråga ut dom lite om jobbet som larmtekniker. Det finns en tjänst att söka och larmchefen bad mig söka. Antar att jag har en referens i så fall och söka har väl ingen dött av?

Ska tillbaka till skatten efter mina skåp. Nu vet jag nämligen att...tanten som har ansvar för alla skåp ska tömma ALLA och jag får ta ALLT om jag så vill!!!
Sjukt. Glad. Kan. Ni. Tro.
Vad kan det va? 20-30 skåp?

Nu har jag fredagshängt lite med min klasskompis Bonde på stan och ska strax åka tågat hem till slummen.

Trevlig helg

1 kommentar:

orcid sa...

åh härligt!!! va roligt med sånna skåp!!!
klart du ska söka! hoppas du får det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...