fredag, december 21, 2012

Och förresten...

Jag har ju ett ha-begär som vikken svag människa som helst och grafiska mönster är ju precist min melodi just nu.
Har skalat av mitt hem ordentligt ska ni veta och det strama grafiska har varit roten till den förändringen.
Sergels Torg är ju ett föredöme när det gäller grafiska mönster. Det har nog inte gått någon förbi.
Och dessa två saker finns på min BegärsLista.
Affischen finns att köpa på Arkitektutmuseet. Hur jag ska få hit den har jag inte kommit fram till än.
Brickan är från Designtorget.
Kan bli att jag får spara ihop en 5 hundring till nästa Sthlms tripp.
Tavlan går på knappt 200 inkl frakt har jag hört och brickan 300.
Känns kanske liiiite dyrt för en bricka men det blir ju en inredningsdetalj oxå.




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...