onsdag, december 26, 2012

Smått

Pysslar runt härhemma. Ni vet, det vanliga, diskar, städar, kollar på grannen som kör med sin snöslunga fram för mitt hus och på min uppfart *kärlek*
Lägger fram lite godis i små fina paket och förbereder lunch.
Om två timmar kommer dom hem och då skall vi fira jul.
Frågan är om jag har så jättemycket att komma med. Dom berättade i telefon att dom hade fått var sin iPad i julklapp av farmor och farfar och dessutom var sitt Nintendo 3D nånting va vet jag.
Känns nästan lite skämmigt att dom skall behöva äga sånna fina 'vuxna' saker men igen så är dom inte direkt dom ungarna som har haft allt.
Så jag försöker andas lugnt och låter saker och ting vara som dom är. Jag är glad om dom är glada.
Dom blir nog glada för mina gåvor oxå *intalar*

Nu snöar det igen. Det har regnat/tinat en del under natten och morgonen men nu är det snö. Blir fint. Vi skall antagligen till Örebro och åka pulka imorn så det behövs :)

Idag är det den 26:e och idag är det den traditionella sammankomstdagen efter jul i min släkt på mammas sida.
Den bästa dan i jul. Bättre än julafton. Har alltid varit. Längtar hem då.

/tant trassel

3 kommentarer:

orcid sa...

kram <3

Anonym sa...

Ha en fin kväll du och ungarna. Klart de blir glada för din klappar Anki

Tant Trassel sa...

Jo vi hade en fin kväll. Kan nästan svära på att jag vann julklappstävlingen med mitt PS2 ;)
huraaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...