söndag, juni 28, 2009

Tidsnöd





Det är inte lätt att hinna mä allt när man har gäster i en vecka.
Särskild inte att blogga :(

Vi var på badutflykt med dagis i fredags. Hade jätte trevligt och man fick prata lite mera med föräldrar till vissa barn. Alla mammor och pappor var ju inte lediga men några var mä iaf.
Det är sådär bra långgrunt där vi badar i Hasselfors, så vi vuxna kunde va mä ute ganska långt.
Vi åt korv m bröd och myste tills det var dax att gå tillbax till dagis igen.

Mamman blev lagom bränd i solen, men till skillnad från alla andra år av mitt liv ser jag numera faktiskt lite EXOTISK ut!
Japp... inte röd asså utan brun (??)
Börjar nog bli gammal... huden har blivit immun :)






Fredag kväll var jag bjuden till en grillafton hos den killen som husar tatueringssnubben från Polen. Jag var alltså hemma hos Bjarne när jag tatuerade mig och nu vert jag sltså bjuden dit fredag kväll.
Vi var bara 4 pers -sen kom den en till på slutet...
Hade med mig ungarna eftersom Rolle jobbade.
det gick bra. La dom och sova vid 21 och sen kom Rolle och hämtade oss runt 00:30 när han kom från jobbet.
Hade en riktigt trevlig kväll med mycket skratt och 'lära känna' tid!

Grannen som jag börjar prata lite med efter hon hängde med mig och passa barnen när jag gadda mig, Anna, hon har jag nu träffat tre ggr och det är så konstigt med vissa människor, men ni vet... när det lixom känns som... 'detta kommer bli riktigt bra' -känslan?
Man känner att det ÄR nåt och man längtar efter att se vad det kan ge... vad det utvecklar sig till.
Både hon och jag har redan uttryckt att vi tycker hämskt mycket om den andre. Efter tre träffar... Ju... detta blir nog bra :)

Helgen har bjudit på loppisrunda ala XL :)
När pappa är med ska man hinna med några stycken. Och jag tycker att jag fyndade!
Skall fota sen och lägga ut. Men inte i kväll.

Puss så länge!
/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

låter som en riktig bra dag du haft med barnen och även på grillaftonen:)

och lite färg har du fått:) jag ahr också fått lite..är väl mer beige än vit just nu;)

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...