torsdag, juni 18, 2009

orkeslös

Ja... ändrar titeln från igår till orkeslös istället för fantasilös. Man behöver ingen fantasi för att veta att det finns 20 saker jag borde inom den nästa timmen.
Men jag ORKAR inte. Jag är så otroligt slut i mitt huvud och i min kropp. Att bara få ligga ned i soffan en timme skulle göra underverkar.
Men dammsuga MÅSTE jag hinna göra innan husvagnen från kontinenten rullar upp på stenkullas ägor.

Var ska jag börja?
Har vaxat ögonbrynen... en ny erfarenhet att vaxa nåt på min kropp. Funkade väl bra. Det var inte sånt som var för just brynen utan 'behåring i ansiktet'
Lite pyssligt... hade nog blivit finare med pincetten, men jag lär mig.

Nej...
lämnar er nu
puss
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

att du bara vågar vaxa ögonbrynen ajajajaj oont måste de tgöra;) jag plockar dem med pincetten:p

Karina sa...

men... det gör ju lika ont VARJE gång du drar ut ett hårstrå som det gör att dra av 50 på en å samma gång... jag LOVAR!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...