söndag, juni 07, 2009

Näää men hörrni. Man kanske skulle ta å tända grillen när man kommer hem?

Shit vikka mängder mä regn som kom ner idag när jag var å handla i Laxå.
Såg typ intet när jag åkte i bilen.
Men visst... då har man ju en bra ursäkt för att va inne lixom.
Har mest fixat i köket under dan.
Rolle fyller år idag och farmor och farfar var här på fika och kvällstaco.
Jag har en tendens att jämnt experimentera när jag bakar. Dom sista 3 ggr som jag bjudit på kaka har det gått åt fanders. Fråga bara Orcid :)
Men va... så länge det är sött och inte 'rått' så funkar det :)

Imorn är första dagen på min sista vecka på ESAB.
Känns som skit.
Vill inte därifrån.
Blä

/tant trassel

3 kommentarer:

orcid sa...

hehehehehee :p

MissC sa...

Oooops har missat hans födelsedag!!! :( Hälsa grattis med en kram från mig!!!

MissC sa...

Oooops har missat hans födelsedag!!! :( Hälsa grattis med en kram från mig!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...