lördag, juni 06, 2009

Kotte har tappat modet :(

Han är väldit slö idag tyvärr.
Vi tänkte ge honom frukost och sen hitta en lämplig plats för honom i skogen men vi fick inte i honom nån mat.
Vi gick till skogen och letade upp en fin plats där det syntes att nån ekorre hade ätit, men Kotte var så slö att han bala låg kvar på sidan.
Vi bestämde oss för att ta hem honom igen och försöka med maten igen... kanske var annan timme tills han blev pigg igen, men vi får fortfarande inte i honom nåt :(
Börjar se slutet på detta tror jag.
Vet inte hur vi skall göra riktigt.
Skall vi göra slutet kort? Skall han få dö själv i skogen... med chans att bli hittat av sin mamma... han kan inte ens skrika på henne längre. Skall han dö här hemma hos oss i värme och 'trygghet'?

Ush. Vill inte ta sånna beslut.
Jag tenderar att ta det korta slutet så jag kan sluta känna och fundera... gå vidare.
Ush va jag blir påverkad av sånt här. Det är verkligen inte bra för mig.
Kan förstöra hela min helg.
Kotte liten...
/lessen tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...