tisdag, juni 09, 2009

spinner vidare...

Detta med behovet av att få skriva känsliga personliga saker som man mest vill att människor man inte känner skall få läsa, kan för MIN del inte fyllas av en stängd dagbok som endast jag får läsa.
Jag behöver veta att nån lyssnar och evt även på respons på något sätt.

Jag behöver nog skriva mera än att prata tror jag.
Vill bara få saker och ting sagt och sen inge mera. Vill inte ha nån respons innan jag själv väljer det lixom.
Att skriva av sig och sen skicka på 'publicera inlägg' -knappen... stänga locket på lappen och låta det bero tills JAG väljer att ta responsen eller lägga ett nytt inlägg.

En stängd blogg känns inte rätt för mig just nu heller...
...eller?

/tant trassel

3 kommentarer:

Hello sa...

Inte en stängd blogg, men en anonym blogg. Som folk hittar till efterhand, liksom. Kalla dig för Klara, Rolle för Robban, och barnen för Vilda och Ararat ;)Typ.

Skjortan kommer före midsommar.

Tant Trassel sa...

men av kommentarerna kan man ju lätt räkna ut vem jag är. Folk som kommenterar är ju inte anonyma...

Får se hur jag gör...

Skall bli rolit att få skjortan!!
Kram

Hello sa...

Fast jag skulle nog bara börja skriva och inte berätta för någon. Då är ju kommenterarna nya, när de väl kommer, sas. Jag har en kompis som startade en hemlig blogg på passagen som är för henne och mig. Hon pyser och jag kommenterar, sas. Men nu, när den har varit igång ett tag, så är det flera andra som också är där och kommenterar. Bloggen syns visst på listor på nåt sätt och så hittar folk dit ändå. Typ. Men nu hade du ju löst det ändå, såg jag ovan!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...