söndag, juni 14, 2009

Men... hur tänkte dom?

Står som vanligt och kämpar med att försöka att inte få upp hela paketet med dessa tunna tunna skivor skinka som ligger ihop mosade i en stor odelbar hög i paketet.
Fullständigt omöjligt. Allt är omöjligt.
Det är omöjligt att få tag i BARA en bit. Det är omöjligt att INTE röra alla andra bitar när man försöker få tag i bara den ene biten och dessutom få ISÄR dom.
Det är helt enkelt omöjligt.
Det slutar alltid med att man lägger det på mackan som man lyckas skaka av hela paketet som automatiskt följer med upp när man lyfter i den skinkbiten som nu ser ut som den sitter närmast utgången.

Nej jag vet inte hur dom tänkte.
Antagligen att just detta skulle hända och att jag är fet lurad att jag gick på detta med lövtunnaskivor.
Det blir skinka med knäcka... inte the other way around.

Mitt alias passar bra in här... inget är enkelt i mitt liv. Inte ens att klä en knäckis med en skinkbit.
Tack för ordet
/tant trassel

2 kommentarer:

Hello sa...

:)

Kanske blir det enkelt att hämta posten idag?

gabbe sa...

hehe, ja det låter lite trassligt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...