fredag, juni 05, 2009

Nu... snart skall d va...

Jag har nu beställd tid för... gaddning.
Japp. Nu skall det va.
En snäll granne till mig känner den som känner han som brukar komma från Polen till Hasselfors för att tatuera och han har lovat mig en av dom första tiderna när han kommer hit d 16 juni.
Mamma och pappa kommer hit d 18 och jag vill ha klar den innan dess.

Motivet blir denna... lite moddat dock. Ändrar lite på färger och på bannern.
Den skall sitta över bröstet vid hjärtat.
Tror det blir fint.
Fram för allt är det ett bevis på att min cancersjuka mamma betyder jätte mycket för mig.
Hoppas hon blir glad OCH att pappa inte blir för putt över att det inte stod PAPPA i ett hjärta.
Jag är skit nervös och jätte fattig, så jag har lagt ut en masse på tradera i hoppet om att NÅT skall säljas så jag känner det rättfärdigat att lägga 800 kr på en liten tattoo.
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

har du bokat tid nu! spännande, nervös till tusen förstår jag, det hade jag varit;)

Sara sa...

Den kommer bli supersnygg på dig och vad glad din mamma kommer att bli :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...