tisdag, juni 02, 2009

och jag som älskar att samla på saker...


Detta finns att tillgå på Teknikmagasinet.
Och dom finns i följande utförande

Jag som ändå älskar att samla på saker.
Va sägs? En egen liten trofé hylla över sängen? Eller varför inte i vardagsrummet?
En favorit skulle nog bli ljuset. jag som gillar ljus.
Chokladen skulle nog gå åt alldeles för fort och dessutom skulle jag bara må illa av sockret.
Men alla dom andra känns ju intressanta.
Eller varför inte ge den till bästisen när han sitter där bredvid mormor Stina i soffan på julafton och alla kollar när just hon/han öppnar sin alldeles egen Clone Willy.


Puss
/tant trassel


2 kommentarer:

~Johanna~ sa...

hahahaha.... de ja! Men du innan jag fattade att du menade sAmla på saker... du har skrivit älskar att sMala på saker...så jag läste, jag älskar smala saker...hahahaha

De kanske du också gör förvisso men de blev lite skoj i sammanhanget! =)

*puss*

Tant Trassel sa...

hähä. vikken tur man har dig söta. Puss
/k

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...