tisdag, juni 16, 2009

Då så vänner...

Då var det gjort! Och neeeej. Jag grät inte. Jag var lagom nervös tills han sa... nu kör vi. Han satte nålen och tänkte... när börjar det göra ont? Men det kom aldrig. Visst fanns det nån liten stund då han höll på med vad det nu var då man hade lust att klappa till honom för att det var sådär irriterande ont. Men det var ju lixom så korta stunder åt gången. Pratade som en kvarn hela tiden... på halv bra engelska eftersom karln var polsk ju. Fick billiera liten med den ende polska meningen jag känner till 'Smakligt måltid' -ja be mig inte skriva den på polska! Jag frös som en liten gris och ungarna var inne å pussa på mig då å då. Hwila somnade i soffan fram för Turtles tror jag det var och Zion var lessen och arg en bra stund, men Anna och gänget löste det så fint *tacksam* Var där vid 19 och åkte hem vid 22. Lång kväll för småttingarna. Jag kan säga till dig som funderar på detta med att gadda dig... tveka gärna! Ta dig tid och låt motivet växa fram. Gnäll på den som skall gadda dig om du inte gillar motivet, men SEN.. ANDAS! Det är värkligen super lungt! Eller oxå är det Marcin som är skit duktig :) Han har öppnat en tatuerings verkstad i Sthlm på sveavägen bortan för Odenplan som heter Svea Tattoo tror jag. Han är ju asså jätte duktig! Han är särskild bra på skuggningar. Jag har sett en spindel han gjort. Den är så bra gjort att det på riktigt ser ut som den sår på axeln. Jätte läski :)

Iaf så får vi se om några veckor om jag är HELT nöjd eller om det behövs fixas lite här å där.
Färgerna sätter sig ordentligt efter 6 veckor ca.

Än så länge gillar jag den. Hoppas det kommer fortsätta så forever :)
Natti
/tant trassel

4 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Jättefint!!!!!!!!

MissC sa...

Såååå fiiin!!!! Din mamma blir nog stolt ;))
Kram

Hello sa...

Häftigt!

Tant Trassel sa...

thanks :o)
puss
/k

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...