tisdag, juni 16, 2009

sol ute sitter inne

Mmmm.
Här har man väntat på solen och väntat lite till. Idag skiner den... lite blåsigt dock, men allt är den DÄR.
Vad gör jag nu efter lunchen? Jurå. Jag sitter inne. Mår jätte konstigt inom mig.
Börjar analysera detta och har kommit fram till att det är som när man får första känningen när man är höggravid och väntar på första barnet.
Jag är altså NERVÖS. Orolig och nervös för det som komma skall. Det som man inte vet hur känns. Det som INGEN kan berätta om hur d känns för alla säger olika.
Nu är det min tur att få känna på nålen.
Kl 18:45 ungefär skall jag vara hemma hos granntanta för att hämta upp henne.
Jag måste ta mä mig ungarna eftersom Rolle jobbar. Men jag hoppas att det bara skall bli till en fördel... man vill ju va en tuff mamma och inte lipa :)
Ska nog gå å kolla om jag har nåt lämpligt linne att ta på. Vill ju inte sitta där med varken tuttar eller mage i vädret lixom.
*blä*
Måste nog kräkas...
Kanske ska kolla på Nicke Nyfiken med ungarna så jag kommer att tänka på annat.
Tvätta lite kanske?
Städa?

Hör av mig sen... Kommer säkert att finnas nån bild oxå om jag känner Anna rätt... som jag eg ite alls känner :)

Puss
/tant trassel

5 kommentarer:

Hello sa...

Det kommer gå så bra, så bra, tror jag.

Inget i brevlådan?

orcid sa...

kommer gå kalasfint!
en kjorta vore väl enklas, lätt att knäppa upp upptill :)
spännande att få se den sen när du är gaddad:)

Trebarnsmamman sa...

Lycka till!!!!!!!!!!

gabbe sa...

ajajojoj, ´men det fixar du , du är en tuff brud

amanda sa...

vad ska du göra eg? för övrigt, som svar på ditt inlägg, skura golvet är nog INTE att rekommendera för min del, jag är snarare beordrad att vila om jag inte ska bli sämre. sen är det ju också så att det är vid vila som värkarna kommer igång, sen är det få förunnat att det startar när man skurar golv=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...