måndag, oktober 29, 2012

Sälja

Nu känns det närmre än nånsin tidigare.
Idag såg jag att Hemverket.se har gjort så att man kan VÄNTA med att betala arvodet på 5000 kr tills EFTER försäljningen.
Jag har ju bestämt mig för att använda mig av nätmäklare då mitt hus ligger i en prisklass som inte kan försvara användandet av en mäklare för 35 tusin.
Och då är det ju ljuvligt med en nätmäklare som sköter om det juridiska och rådgivning men då du själv står för annonsinnehåll, foton och visningar.
Dom lägger ut din bostad på hemnet och blocket och du betalar ett fast arvode på 5000 kr.

Nu behöver jag alltså INTE ha ångest för hur jag skall få tag i 5000 kr utan jag kan lägga ut huset på försäljning ändå.

Och med det facit gav jag mig på att måla ännu ett rum.
Har så mycket färg över så jag kunde inte låta bli.
Men denna gång KAN väl ingen bli ledsen för att jag målar över tapet och list?


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...