måndag, oktober 08, 2012

Pga nära döden

Eftersom jag är mycket nära döden vill jag bara upplysa om att min första praktikdag nu är över och jag är såååå trött och såååå slut. Kl är 20:30 och jag är riiiktigt redo att hitta till sängen.
Men jag har haft en jättebra dag! Jag har fina jobbarkompisar och en galen chef och inser att man själv måste vara lite galen för att fylla sin plats men jag lär mig snabbt. Tro mig.
Bäst idag var att jag inte kände mig dum en enda gång och sämst var att jag tog med fel matlåda så jag fick äta torr pasta till lunch.
Eller det kanske var enda gången jag kanske kände mig lite dum :)

Men ja. Här kommer jag vara 10 veckor fram och jag hoppas att jag har lärt mig massor på dom veckorna!

Om jag orkar imorn måste jag berätta om min sjukt braiga helg!
Är fortfarande lycklig!

Läskigt va? Lycklig? Sa hon det?
Tant Trassel?

/tant trassel

2 kommentarer:

Agnes sa...

Hej Karina,
vad roligt att praktikplatsen känns bra och att din helg (utan att veta vad som var) blev fin. Det värmer Du har en sund trötthet i kroppen ta till vara den så ska du se att orken är tillbaka fortare än du anar.
Ha en underbar dag!
Kramar från mig till dig! :)

Tant Trassel sa...

Tack Agnes :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...