lördag, oktober 27, 2012

Discodax

 Då var det discodax igen. Hwila borstade tänderna två ggr... inget var uttalat men jag undrar varför? :)



Poserar lite innan hon åker till sin goda vän Filippa och hennes syrra Lovis på tacos. Wilma från klassen var oxå där.
Mycket fnitter innan det var dax för en avundsjuk Lovis att vinka av dom.
Denna bild fick jag strax innan dom åkte iväg för dansen.

Man kan inget annat än bara älska den dära lilla Lovisen i förgrunden:)
Hwila och Filippa är pygméerna i klassen. Ser ni Wilma. Hon har normal längd bland tjejerna i klassen. Men jag HAR kollat och Hwila har tydligen 'normal' längd för sin ålder. Inge bekymmer än alltså. Det är bara Hwila som är trött på att aldrig växa, som hon säger.

Nå... detta var ett sidospår.
Hwila kom hem kl 21:30. Glad och nöjd och somnade platt fall i min säng 30 min senare bredvid sin lillebror.
Ibland kan det vara trevligt att inte somna själv i den stora sängen <3 p="p">

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...