lördag, oktober 13, 2012

Praktikanten

Ja nu är praktikantens första vecka avklarad.
Jag har inte kännt mig sådär JÄTTE dum på hela veckan.
Jag försöker jobba på, inte vänta på kommandon utan ta egna initiativ och komma med egna förslag på lösningar.
Typ inget av det jag har lärt mig i skolan har jag användning för... typ iaf, utan detta är ju viktigaste delen av min utbildning. Praktiken och sen lärlingstiden.

Tora, som är arbetsledaren på just detta bygge, som jag jobbar mest ihop med, är bra på att fråga mig vad jag tycker när vi skall komma fram till lösningar och det är inge hets och stora krav utan hela företaget tycker jag verkar jobba lugnt, effektivt och metodiskt. Dom prioriterar social tid med dom andra i gruppen och detta resulterar i att det blir roligare att jobba och ett bra slutarbete med god tidsmarginal.
Så... nu har jag analyserad sönder min första vecka :)

Nu har jag bara 9 veckor på mig att göra mig själv oumbärlig för företaget;)

/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

Du är duktig! Keep on girl and they won´t be able to let you go :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...