söndag, oktober 14, 2012

När är det över?

Är ett vänskap över när man får svar på ett privat mess öppet på sin logg på Facebook som om man var nån random människa på tunnelbanan man vill föra en diskussion med?
Tycker det är respektlöst.
Den jag en gång var bästis med är nu ett överdrivet pretto som inte verkar kunna göra skillnad på mig o dig.

Hur blir det så? Har man behövt försvara sig så förbannad mycket under som sista åren så man inte tål att bli sagt emot utan att ta i från fötterna för att pissa sitt revir.
Jag vet inte. Men avståndet har ökats till oigenkännlighet.
Sånt är synd.
/tant trassel

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad himla trist :( Men bättre att veta att någon är sån än någon som fortsätter vara falsk, respektlös. Kram Saidy
,

Tant Trassel sa...

Jag tror inte att hen var falsk faktisk. Jag tror hen var ganska äkta i allt!
Men så otroligt uppe i sina egna känslor att hen just respektlöst körde över mig och det är trist ja.
Men jag kommer alltid finnas här. Redo att sträcka ut en hand om hen skulle komma till insikt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...