lördag, oktober 06, 2012

Gesäll

Är det besvärligt för Muhammed att komma till berget får berget ta sig till Muhammed :)

Jag har haft lite besvär att få till en andra träff med företaget jag var på intervju hos för ngr veckor sedan.
Skolan är i princip slut och jag måste ta mig till nästa nivå.
Känner att jag nog skulle trivas hos detta företag och var därför lite på när det gäller att få in en fot där.
Men iaf så ringde jag igår fm och sa att jag gärna tittade förbi dom istället för att än en gång få till ett lunchmöte som inte blev av.
Jag åkte dit och när jag 30 min senare åkte därifrån var det med hälsningen "jamen då ses vi på måndag. Du är välkommen"
TjeckTjackJatack!
Jag skall från på måndag och 10 veckor fram praktisera hos Örebro Elektrikerna AB.
Jag är superglad och jättespänt på hur jag kommer fixa min praktik. Har ingen aning om vad jag går för men vet att jag har löst alla praktiska övningar på skolan ganska snabbt med bra resultat första gången.

Jag köpte lite god mat o en flaska vin och tvingade Simon att fira med mig så jag slapp fira själv.
Det blev en helkväll av musiklyssnande o prat och fram för allt goda råd och tips från Simon som ju själv varit där jag är idag.

Så, ja, en stor börda har fallit från mina axlar o nu kan jag fokusera på att va den bästa jag kan så dom kommer vilja ha kvar mig på företaget efter min praktik.

/tant trassel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...