söndag, oktober 21, 2012

Snabbtitt


Nu är vardagsrummet färdigmålat.
Det som finns kvar av tapeten är det jag sparade i den lilla guldramen vid fönstret.
Flyttade sofforna till det nya hörnet och ställde tvn mitt emot. Det får bli bra så. Orkar inte bry mig faktiskt.
Nu måste jag fundera ut vad jag hur jag skall inreda inför fotografering och försäljning.
Jag kommer välja Nätmäklare och måste därför sköta bla fotografering själv.

Men ja... nu är det väldit vitt i vardagsrummet. Lite ovant :)
Lite kallt.
Får tända mycket ljus.

/tant trassel

2 kommentarer:

Katja sa...

Det där blev väl bra! Gardiner i fönstren kanske och så massa ljus ger ju lite stämning. Gärna många ljuskällor också, om du har.
Nu när det är mörkt på kvällarna är det superfint med vanliga ljusslingor som man pyntar med till jul. Sätt dem i en glasvas i fönstret eller på något litet bord.

Tant Trassel sa...

Tack! Gardiner... har eg inte råd att köpa gardiner bara för att sätta upp dom inför en försäljning men det kanske kan va värd det... Långa gardiner går ju inte. Nån sorts hissgardin isf?

snart är det ju dax för julgran så då kommer det ju in ljus där.

Är inte ljusslingatypen men vem vet... jag kanske kan överraska mig själv :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...