tisdag, oktober 16, 2012

Lycka är...

när man kommer hem till ett iskallt hus för att proppen har gått.
Dessutom går proppen till pannan efter nån timma och uppvärmningen försenas ytterligare!
När jag o sambon lägger oss är elementen fortfarande iskalla.
Och i morse.
Fattar inte varför cirkulationspumpen inte vill funka :(
Nu har jag trixat lite till med pannan innan jag åkte till jobbet så nu får vi hoppas att huset är varmt i eftermiddag.
Men asså... Jag är sååååå klar med att bo i hus just nu. Orkar inte. Verkligen verkligen inte :(
Ikväll ska jag ge mig på sista hörnet i vardagsrummet. Sen är det vitt vitt vitt... Utom en liten fyrkant där jag skall spara tapeten under och hänga en ram runt. Det har jag lovat min unge :)

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...