söndag, oktober 28, 2012

Naket

Ungarna har ju simskola på söndagar kl 10 i Hallsberg. Idag har vi tänkt stanna kvar och bada efter simskolan.
Och jag är nervös.
Nervös för att va själv m ungarna i vattnet och nervös för att...visa mig naken bland folk.
Det var många många år sen jag visade mig naken för någon jag inte känner. Ja utöver min kirurg dårrå.
Men nej. Jag gillar inte det. Har aldrig gillat det. Gillar inte ens att se mig själv naken. Den ende som nånsin fått mig att känna mig bekväm i min nakenhet är Simon. Hur han lyckades med det vet jag inte.
Men nu är det dax igen. Hoppas man kan låsa in sig nånstans :(

/tant trassel

2 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Fokusera på barnen och på att ha kul så ska du se att ingen, precis ingen (mer än du) bryr sig om hur du ser ut.

Lillskatan sa...

Karina! Förhoppningsvis märker du samma som jag efter ett tag... ALLA ANDRA ÄR INTE ALLS SÅ SNYGGA SOM JAG TROR! OCH JAG ÄR INTE SÅ PJÅKIG FAKTISKT! OCH DET ÄR INTE DU HELLER! ;) Du och din kropp har gjort en fantastisk resa! Två barn och en viktminskning som är otrolig!!! Fan om inte det ska märkas på nåt sätt?! VAR STOLT! Allt ditt inutifina lyser igenom så vackert! Det jobbiga med badhus, bikini och sån skit är att man blir så jävla MEDVETEN om sig själv och det hänger i i flera dagar... Men så fokusera på det snygga då! Och låt det hänga i! KOlla in det DU GILLAR! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...