lördag, oktober 20, 2012

Ny Header

Jag har sedan ett tag letat efter rätt människa att anlita för att göra en header till mig.
Och nu har jag bestämt mig.
Och hon har tackat ja.

Tyvärr så kan jag inte försvara ett inköp av header i dagsläget så det får vänta men jag har hittat rätt och nu skall jag förvalta tiden fram tills jag har råd att betala Anna för hennes hjälp. Jag måste komma fram till hur jag vill att den skall se ut, vad den skall innehålla och så.
Vill att den skall tala, innehålla saker som är jag, och vara iögonfallande men inte fööööör mycket.

Mitt val föll på Anna Grundberg som har bAGus Art & Design.


Kolla runt lite hos henne. Jätteduktig är hon!
Jag tror detta kan bli JÄTTE bra!
Ska bli så roligt att få lite förändring härinne.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...