lördag, oktober 20, 2012

Min fredagkväll

Det vert inte som jag hade tänkt mig med mina fredagsplaner.
Jag kände mig ju ändå ganska nöjd inombords efter mitt inlägg från tåget där jag planerade min fredag.
Meeen självklart sket det sig.
Proppen hade gått IGEN.
Både en huvudsäkring och den till pannan.
Såååå inte ens en dusch kunde jag få till :(
Senare på kvällen tvingade jag mig i ett ljummet bad bara för att försöka få bort isoleringen som stack som nålar över hela kroppen.
Men jag gjorde inget med gott mod. Målade och badade och sen satte jag på en film.
Somnade vid 21:30 tror jag.
Sov skitdåligt.
Blir så när jag somnar nedstämt.

Idag är en ny dag. Den känns väl inte så spännande än så länge. Meckar med pannan, tvättar, målar, funderar på varför det skall vara kväll redan från morronstunden, och funderar i övrigt på vart jag skall hämta energi till veckan som kommer.
Jaja.
Jag får inte glömma att jag är en positiv människa i grunden. Glömmer ofta bort det numera.
Men jag ÄR ju det.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...