tisdag, oktober 16, 2012

Fingrannen

Mina älskade grannar Laila o Conny mitt emot...har tjatat om dom innan...
Här om dan träffade jag Conny på Ica. Han kom snällt o la armen om mig o sa att han hade tillåtit sig att ta med skräpet, som kommunen hade ignorerad när det var grovsophämtning sist, till tippen.
Om det nu var ok?
Öhh ja!? :)
Skräpet har legat vid min nedfart i nån månad nu eftersom jag inte kommer till tippen. Det har legat där då länge då jag lixom inte ens såg att det var borta. Kan dock bero på att det var min första praktikvecka å jag var dödstrött. Skyller på det.
Men ja. Det jag tänkte säga var att jag i vanlig ordning är så oerhörd tacksam till mina fina grannar som jämnt ser efter mig.
Jag sa till Conny att det kändes tråkigt att jag aldrig lyckas göra nåt för dom. Men han informerade mig om att det inte riktigt är så det funkar. Inte för dom iaf.
-måste verkligen bjuda över dom på tomatsoppa!!

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...