torsdag, mars 24, 2011

Väga upp

Försöker tänka på annat än sånt som får mig att må illa just nu och ja, en tanke som slog mig var att detta med att blogga med nån annan kanske inte är så dum en ide. Bloggen kommer då antagligen uppdateras oftare och det blir dessutom mera variation på inläggen.

Två bloggar som jag följer är det systrar som bloggar ihop... om jag har fattat det rätt. -rätta mig om jag har fel!
HÄR och HÄR är exempel på sånna bloggar.
Men jag har tyvärr ingen syster som kan komplettera mig och min storebror skulle bara skriva om robotprogrammering och plc system så han går fet bort :)

Har en bild av hur jag skulle vilja bli kompletterat...
Kan tänka mig nån djup människa som funderar över udda saker.. typ.
Idealiskt skulle va Rebecka Vinterbarn Elg (finaste namnet jag vet tror jag). Älskar hennes huvud :)
Eller Henrik Torehammar... fast jag gillar att höra honom prata oxå så det kanske bara blir halva känslan om han skulle blogga med mig.
Weelll... får väl komma ned lite på jorden.
Den människa jag letar efter kommer nog finnas där nån dag...
-faaast, jag kanske inte ska va så petig :)

Tills dess får jag tråka ut er med ugglor och mitt ständige dåliga samvete.
Halleluja
/tant trassel

1 kommentar:

Sanna sa...

Tycker om din blogg precis som den är.. =)

Ha en toppenfin helg!
Kraaaaaam
Sanna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...