fredag, mars 18, 2011

Hej... jag är 5 år.

Känner mig lika arg på vädret som en 5åring skulle kunna vara på tyyp vädret som man ju inte kan göra så mycket åt.
Igår infann sig verkligen vårkänslan. Hoppet väcktes IGEN.
Gick en LÅNG promenad med djuret, klättrade på stenar, kastade pinne och hade allmänt mysit där i solen.
-gillar sånnahära områden där man har rivit hus. Det blir så tragiskt vackert med trädgårdsbänkar som står igenväxt mitt i en buske, rör som sticker upp ur marken, en gatulykta som ligger rostig och trasig i en ogrästäckt jordhög och tegelstenar som utgör största delen av marken jag går på.
Iaf så var det sånna vackra kontraster som mötte oss igår.

Hela mitt liv är kontraster känns det som.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...