onsdag, mars 16, 2011

PingstLoppa

Tog min sjuka dotter i handen och knallade förbi Pingstkyrkans loppis här i byn.
Hon fick min enda peng för vilken hon köpte en lila enhörning.
Mamman hittade dock nåt som hon letat länge efter.
En DJUP och STOR ugnsfast form.
Denne är i blå emalj med små fötter och handtag.
Perfekt.
Sen att det satt lite gyyylliga små blommor längs sidorna gjorde ju såklart det hela liiite roligare :)
30 pix.


Den ser inte så fantastiskt djup ut på bilen men ni får helt enkelt liiita på mig va! :)
Well... sen föll jag över en behändig liten matta att ha fram för... nån dörr.
Tjock och i fina färger.
10 kr. Ja jag var helt enkelt mentalt tvingat av nån liten ängel som satt på min axel.
-ju det ÄR en ängel... djävulen är han som pratar när jag försöker få förbi systemet ;)


-lyssnade på han oxå idag meeeen... öppnar inte innan jag har helg :)
Jaja... fick iaf gå tillbaka till loppiset när vi hade hämtat lillebror på dagis. Tant kastade sig över sina fynd och var nöjd sen.
Ungarna köpte lossas ormar och en musspiggfigur.
Nej fråga inte... jag vet lika lite va dom skall med det som dom fattar va jag ska med allt det jag släpar hem jämnt :)
Nu skall mina hungriga barn få mat.
Puss
/tant trassel

1 kommentar:

Sanna sa...

Helt underbara fynd! =)

Kraaaaaam
Sanna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...