lördag, mars 05, 2011

Bered vägen!

Hade besök av Hippietanten igår. Det var länge sen och jag var ju bara SÅ tvingat att plocka fram mitt senaste loppisfynd i klädväg och visa för henne.
-och hon var lika tvingat att fota haha
Suddigt vert det och när man dessutom är osminkat och oborstat med synlig gördel (måste ju ha den pga operationen) och ett par byxor som absolut inte passar ihop med resten, så vert det väl lika bra att lägga på en löjlig 'pose'.
Men här är den iaf... Mitt 80-talsfynd med så pass breda axelvaddar så man måste gå sidlänges in genom dörrar.

Kommer inte riktigt på om jag vågar ha på den offentligt, men jag älskar den :)


Plockade fram en klänning jag hade hittat när jag köpte axelvaddarna.
En fulsöt 70-tals klänning i tacksamt snitt.
Här får ni än en gång ursäkta 'posen' -dessutom syns klänningen lite dåligt.


jaja.. ett långt inlägg med bara ursäkter och dåliga bilder från en ajfåne.
Nu ska vi åka på äventyr.
Tjing
/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

tycker klänningen är så fin och den där jackan är snyyyygg :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...