lördag, mars 05, 2011

Aldrig som man tänkt?


Så himla typiskt...
skickade iväg Rolle på äventyr med tant Hasse för att hämta ett skåp som jag har hittat på blocket.
Tyckte det skulle va lämpligt till Zions rum.
Visst att skåpet verkade stort men inte omöjligt.
Mätte så tjusigt med måttband och allt...
men sen... sen när skåpet äntligen uppenbarar sig i uppfarten, ja då känner man plötsligt att det dära med att få upp det på Zions rum skulle va en total omöjlighet.

Den var ENORM!

Rolle ringde från bilden... HUR hade du tänkt att den skulle gå upp på Zions rum???
Ja då var det bara att tänka om.
TUR för mig egentligen eftersom jag hade tyckt att den skulle passa bra som pysselskåp men inte 'vågat' säga det utan förälskelsen till skåpet gjorde att jag försökte stoppa in det nån annan stans i huset.
Men se... det vert så ändå.
Hittade den perfekta platsen i källaren där jag skall ha mitt pysselutrymme i framtiden.
Men på riktigt... visst är det vackert??
/tant trassel

1 kommentar:

sessy sa...

åh, ljuvligt skåp!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...