måndag, mars 07, 2011

Modebloggen

med en rejäl utväxt på det ebenholts svarta håret.
Välkomna :)

Hittade dessa underverk hos Ellos.



En jätte fin lätt vårjacka med ursöta puffärm.
'Lånade hem' två färger, 2 strl och bestämde mig till slut för den gröna.
Den dimrosa får vänta tills det blir rea. Hade jag haft 40% på hela min order tror jag KANSKE att jag hade tagit både den dimrosa och den gröna.
Den dimrosa skulle jag använda när jag skal va fiiin... och hur ofta händer d?
Nä just det. Så d vert den gröna.
Den känns lite mera vardag lixom.
Hade 40% på en vara och fri retur så jag passade på.
Betalade därmed 300 pix.
Rea... välkommen... då blir d en rosa oxå :)
Puss
/tt -den ultimata modebloggaren

2 kommentarer:

orcid sa...

åh så fina kappor!!!! :)

Hello sa...

Mmm den där lockade mig också!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...