torsdag, mars 03, 2011

Bu eller Bä

Har frågat detta på fejjan men kollar här mä.
Jag har ett fönster i trappan som inte är så vackert. Det är väl vackert på så sätt att det släpper in jätte bra med ljus till hallen på övervåningen men det sitter lite ocentrerad och är sådär omysit stort att titta på.



Vad ska jag göra med det?
Ska jag ha gardiner? Kappa? Annat?
OBS... det är dessutom fullkomligt livsfarligt att modda det fönstret what so ever så ska man göra nåt då skall det va BRA och värt att satsa livet för.
Eller skall jag göra som Lovisa har gjort i sin trappa...
Hade kanske funkat men tyvärr så har vi inte vita väggar i trappan utan väv med turkosa undertoner som ni kanske ser.
Så länge den ser ok ut får den sitta kvar har vi bestämt... ja å så länge jag inte får störra allergiska besvär av den för jag känner tyyydligt att vi inte bor i ett dragit hus längre. Min dammallergi trivs här typ :(
Nåväl...
Har ni några fina ideer?
/tant trassel







1 kommentar:

Anonym sa...

Vad sägs om att bara köpa en cool Taklampa att hänga i taket framför fönstret, Då sysns detn utåt med...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...