lördag, mars 19, 2011

3 ärs jubileum

Ja... då var det tre år sedan jag vaknade upp i ett snöit Stockholm uppe på fjällgatan på Ersta Sjukhus.
Min kirurg Mats Möller hade just gjort ett mycket bra jobb.
Innan min Gastric Bypass hade jag aldrig träffat någon som hade gjort operationen.
Hade läst en kort artikel i en tidning om operationen men kände att det var för riskfullt.
Sedan träffade genom ett tillfälle Johanna på en föräldrar sajt på nätet och frågade henne om jag kunde ställa lite frågor till henne om den operationen hon hade genomgått kanske 6 mån tidigare.
Ja sa hon... hon visste nog inte då HUR mycket frågor jag hade :)
Sen fick jag kontakt med flera GBP opade och till slut förstod jag att detta var mitt öde.
Och hon höll ut gjorde hon söta Johanna och har stått vid min sida på hela min resa.

Tre år.
Idag har JAG fått hjälpa ett litet gäng till 'frälsning' :)

Så igen i år får jag säga tack till henne... till min kirurg, till Sverige.
TACK
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...