torsdag, mars 03, 2011

Lite här å lite där




Ja vi får hoppas att det är dom små tingen som gör hela shittet...


Vi har ju Korpens Pausgympa på jobbet men nu har killarna tagit Korpen i egna händer och jag hänger på.

Numera har vi 7 minuter i rehabsalen när som andra lossas gympar kvart över fem.
Man hinner dra i lite maskiner på gymmet på jobbet och det känns som att det kan va en bra början för min nya mage.

Har gjort vanliga situps några mornar nu och sen axlar på jobbet... jobbar ganska bra med magen då oxå.

Är lite rädd att jag ska gå av dock. Det är ju ett gaaanska stort ärr innuti min mage efter operationen och som ni minns så sydde ju kirurgen ihop mina magmusklar som glappade x antal cm.
Nu ska jag få nån ordning på dom.

Ett steg åt gången.
Lite här å lite där.
Snart är tant 10 år yngre
mmm
/tant trassel

OBS. Bilden föreställer INTE mig. Kommer aldrig bli sådär smal!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...