måndag, mars 07, 2011

FUK

Nej asså...
FUK

Inser att jag behöver experthjälp här.

Nån kärring som är bra på att slåss om reavaror typ. Slåss mot galna bohemer... I alla delar av landet.
Min dröm har flera år varit ett par röda fina Hasbeens
Dom kostar tyvärr typ 1500 pix och det har inte känts som att det var nåt jag skulle lägga så mycket pengar på.

NU... nu har jag chansen att få ett par rööööda fiiina för halva priset.

Det var det jag snacka om i förra inlägget.

http://chic.se/swedish-hasbeens-for-hm/?show=comments#respond

Men jag får plötsligt ångest.

Jag kommer aldrig klara kampen mot en masse köpgalna bohemer den 20 april på H&M.

Finns det inte människor som tycker att sånt är ROLIGT på riktigt... som ÄLSKAR att armbåga sig fram bland galningar?
Finns du så måste jag få hjälp att uppfylla mitt materiella begär!

Ett par vackra röda 'träskor'

Puss

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...