torsdag, april 01, 2010

Jag kan OXÅ vinna!!

Jag var med att tävla på Evas Tapetserarblogg.
Jag vann förstapriset!


När jag för flera år sen träffade Eva för första gången hade hon sin verkstad i Askersund Centrum.

Hon sålde då lite barnprylar oxå i sin affär. Bla några jätte söta Barbarpappa-bodysar.
Vi var oxå med att tävla då och vann då en sån body till Hwila som då var en liten skit bara.

Nu tävlade jag igen och se... :)

Rolle sa att dom hade fuskat och sett till att jag skulle vinna men bilderna på bloggen visar att detta inte var fallet :)

Jag har alltså vunnit ett presentkort på 900k
r som jag kan använda på att klä om nån möbel.
Just där finns det hål att fylla om man säger så.

Skall fundera riiiiktigt länge på vad jag skall välja. Just nu lutar det åt min sypall -en likadan som Eva har klädd om här som är ganska tråkig som den står idag.
Men man kanske lika bra skall slå till med nåt vildare?
Har en tjusig öronklappsfåtölj som nog kan bli fin om den får nytt tyg... kanske så tjusig som fåtöljen här bredvid som Eva oxå har klädd om i nåt fint Josef Frank tyg.
Då är ju frågan bara... när allt kommer omkring, om man har råd att betala resten av pengarna för arbetet... Bara tyget kostar ju multum :)

Är iaf JÄTTE glad och tacksam att ha vunnit sådant fint pris.

Tack Eva!!

/tant trassel

4 kommentarer:

orcid sa...

GRATTIS va kul!!!! :D

en sån där sypall tittade jag på loppis men hade inga pengar att köpa den..alltså jag minns inte vad den kosta men runt 350r(om jag minns rätt) och denna månad är rätt sur:(

Hello sa...

Grattis! Vilken fin vinst! Och till rätt person!

Unknown sa...

Grattis!!! Gud vad roligt. Har du inget bra tyg som du kan använda så sparar du in lite pengar där :)

Att ha det gott sa...

Grattis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...