lördag, april 10, 2010

Nya tag

Näää titta... det blev inte av igår heller... bloggandet asså.
Hittar inte på flera ursäkts så jag kan väl lika bra sluta mala på om detta.

Nu har jag iaf sprayat dom små liven.
Träden fick oxå en omgång.

Hwila fick ett sammanbrott nu på morron eftersom hon inte fick igelkotten. Dom har 1000 djur i sin djurlåda (tant trassel HAR ordning i vissa fall) men ingen igelkott.
Men jag är inte den som ger mig :)
Den skall ju va till lampan.
Kommer säkert gå åt skogen med den ldära ampan om jag känner mig själv rätt.
Så brukar det gå när jag skall försöka härma nåt nån annan gjort. Jag menar... testa SJÄLV att härma UnderbaraClara!!


Lampan jag tjattrar om är, om ni inte redan vet det,
en lampa som jag såg i Underbara Claras jultidning.
Nu vill jag härma henne... där jag KAN härma henne och göra en likadan lampa.

Håll tummorna :)


Nääää... Nu måste jag sätta på mig kläder, för om inte så värst länge kommer en fin kompis till mig, Sofie... en själ jag hittade under mina 14 veckor på ESAB... som skall hämta upp mig och tillsammans skall vi fara till Hemsjön en stund och titta... ja BARA titta... har ju fortfarande 7 månader kvar på mitt köpstopp... på alla vackra saker dom har där.

Sen vet jag inte...

Men det gör väl inget :)


Pössar från ett blåsit och kallt Hasselfors

/tant trassel

1 kommentar:

Unknown sa...

Gaaaahhhhhh!!!! Nu får du sluta slå på dig själv kvinna. Nu har jag iofs inte varit hemma hos UndebaraClara men jag har varit hos dig och ni har det underbart. Visst kanske inte lika som hos Clara men med samma hjärta och själ. Du har ju ambitionen punkt det räcker sen är det fint som det är. Sen har ju inte hon två små vilda som röjjer upp hennes ordning så som din blir gång på gång. Kan vi inte komma överens nu att du absolut duger precis som du är (och har det). Ok? Och vad jag förstår på Clara så väljer hon att visa upp sin bästa sida på bloggen visst var det så?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...