torsdag, april 08, 2010

näää men NU...

NU måste jag väl ändå hitta på nåt glatt att skriva?
Hittar inte ens på nåt tjurit att skriva trots att det är det som fyller mitt inre just i dessa dagar.
Ska ta ett glas rött sen när Rolle har åkt till jobbet och se om inte jag får ner några rader i ångan :)

Ska även informera om att jag håller på med djurlampan jag pratade om för ett tag sen... den som fanns med i Underbara Claras jultidning.
Har sprayat dom stackars små djuren ett par gånger nu och skall gå upp å kolla hur dom mår när ungarna sover.
Nu skall jag sy på ett öga på Zions gosefilt (läs hund/filt) och sen ska jag dricka micrat kaffe och äta en bit gammal rulltårta till.
Wee va livet leker.

/tant tjurig

3 kommentarer:

sofie sa...

du ska inte micra kaffe... tror det är giftigt... kolla upp det...

Anonym sa...

Bjud in mig till kaffe med dopp ;)
då får du kul......

ME sa...

Bjud in mig ist. på kaffe med dopp ;)
Då blir det kul....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...