söndag, april 25, 2010

Tjing Häng

Ja men så är det vet ni.
Nu har fått ett trevligt telefonsamtal från min kirurg där han förkunnade det glada budskapet ty i höst skall hänget bort.
Jag bad uttryckligt om att INTE bli opad innan sommaren då jag inte vill gå med ett op-sår i värmen. Då väntar jag hellre till september eller oktober.
Men asså... jag är såååå lycklig.
TÄNK att den gåvan skulle skänkas mig oxå.
Jag skall få den plattaste magen jag nånsin haft. Det säger kanske inte så mycket men det räcker för mig.
Målet med magsäcksoperationen är att man ska gå ned 70% av sin övervikt tack vare GBPen.
Jag kommer efter bukplastiken att ha gått ned ganska exakt 100% av min övervikt.
VARFÖR är det inte flera därute som väljer denna väg?
Alla tjockisar måste få veta!!

GBP is the shit!

D 17 maj skall jag träffa kirurgen igen efter önskemål från moi.
Jag vill säkra mig att han kommer göra så mycket han kan inom ramarna för vad som är ok för en operation inom landstinget.
Dom opar ju inte för att det ska bli estetiskt utan för att det ska va praktiskt.
Meeeen... jag mener... varför inte suga lite här å lite där och dra lite extra dit och hit när man ändå drar lixom. Vill ju inte ha platt mage och sen ett venusberg som hänger vid knäna...
Nåväl.

Tills dess ska jag försöka att INTE gå upp i vikt.

Inleder med att gå å göra lite popcorn. Det ÄR faktiskt söndag :)
Pöss
/tt

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...