söndag, april 25, 2010

KorsKryp...

Ja nu har det hänt.
Det som inte riktigt fick hända.
Jag lossas lite att jag fick det av nån annan... typ Rolle eller nån.
Men... jag skulle handla en deo på HM i fredags och kuta dit från skolan en snabbis.
Ramlade nästan över en REA hög med ointressanta plagg... tills jag såg denna...

En söt festklänning till 149 pix.
Sen är fulsöt och jag provade den... och jag tog med den hem.
Rolle vet inget men läser han detta får han ju veta och då får jag säga... att det inte var med flit.
Men... jag var ju så gla att jag hade fått telefonsamtalet från plastikkirurgen jööö.
Jag förtjänade den typ.
Den har ett mönster som typ ormskinn och sen är den sådär pösig om höfterna.
Bältet är jag väl inte så jätte bra kompis med men det kanske jag blir när hänget är borta.
Så... nu var det sagt :)

Åkte till skopunkten för att köpa gummisar till Zion. Hans var trasiga och då... ja då ramlade jag över nåt... och det hände IGEN.
Tantskor men söta sånna.
Jag förälskade mig och tog med kärleken hem. Rolle känner till detta och verkade förlåta mig eftersom jag ju var så glad över det dääära telefonsamtalet :)
Tur det va?

Nu ska vi bara se om jag får på mig skorna.
Jag är ju inte så van att gå i nåt annat än gympaskor :)

Men ändå... fy på mig lixom :(
Faktiskt.
Få försöka kompensera mitt samvete på nåt sätt.
Men hur... tradera kanske...

/tant trassel biktat och klar för nya snedsteg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skitfula skor . Passar dig

Tant Trassel sa...

jaja...

orcid sa...

hmmm klänningen är jag lite tveksam på men skooorna så fina!:)

avis att du tappat 100% av din övervikt..hos mig står det stilla trots att jag varit duktig

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...