onsdag, mars 31, 2010

Jag vill bara SÅÅÅÅ inte...

ha köpstopp just nu.
Fick ett sånt dära hämskt mail från Lindex Klubb och 'råkade' öppna det och det skulle jag ju INTE ha gjort.
Modet just nu är SÅ mig!
Kan slå VAD om att när november kommer och jag på nytt får handla som andra lyckliga människor på denna jord, så är all Karina-mode over and out.

Jag vill handla en masse kläder jag kan ha EFTER bukplastiken... NUUUU.

Koll in detta...
Alla bilder är hämtade från Lindex Shop Online

Lindex Shop Online - Haremsjeans


Lindex Shop Online - Jacka

Lindex Shop Online - Jeansjacka

Lindex Shop Online - Jeans

Lindex Shop Online - Klänning

Lindex Shop Online - Topp

Lindex Shop Online - Klänning

Lindex Shop Online - Jumpsuit

Lindex Shop Online - Topp


DESSUTOM finns det typ 20 klänningar jag älskar men antagligen ser för hemsk ut i så det skulle nog bli svårt för mig att köpa dom men fina är dom.

Men men...

*suck*

/tant i ånger

1 kommentar:

orcid sa...

åhå va snygga plagg!!! jackorna var snygga och den där turkosa tunikan. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...