torsdag, april 15, 2010

Har ju som sagt...

blivit med ny telefon.
Mitt gamla abonnemang (hur stavas?) gick ut i början av April och jag passade på att byta till en sån dära iPhone som 'alla har'.

Är mycket nöjd. Men nog om just det. Det roliga är att det ju finns allvärldens apps till. Små program som gör tex fotandet myyycket roligare.

Bla så har jag kärat ned mig ganska rejeelt i en app som heter Hipstamatic.
Den är så grymt retro och det känns som det finns ett oändligt antal varianter på hur ett kort kan se ut bara genom att byta lins, blixt och filmrulle. Detta gör man ju som ni fattar inte på riktigt utan i telefonen... digitalt lixom.

Roligt är det och det blir skit coola kort.
Jag verkade fastna i en särskild kombination igår när jag fotade men här ska ni få en liten kavalkad.
Med tiden lär jag mig säkert lite mera om vad som blir bra å så.

Pöss
/tant trassel









4 kommentarer:

orcid sa...

åh va söt du är på sista bilden!!! och vilka fina foton! kanske jag får köpa mig en ny mobil med;)

~Johanna~ sa...

Sötlök!!!!!!!!!!!! Jag blir glad av dig! ;-)

Unknown sa...

Grymma kort, jag som precis la på telefonen med en säljare och tecknade abonnemang utan telefon. Dumma mig :(

Tant Trassel sa...

Orcid: Tack fina du... ja gör det :) Men köp den inte för kameran för iPhone kameran suger verkligen utan den dära Appen

Johanna: va tror du jag blir av dig? :)

Petra: Du gjorde ett stoooort misstag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...