fredag, april 30, 2010

Brillor på hög


Har ångest.
Skall bestämma mig för ett par brillor som jag skall ha som solglasögon.
Behöver solglasögon med styrka i så jag har nåt att ha på mig när jag skall köra bilen i sommar.
Har beställd provbågar från Favoptic och nu är det bara valet kvar.
Har redan sorterat bort tre av 6 bågar men att ha tre kvar är faktiskt inte heller helt lätt.
Hwila hjälpte mig och tyckte att 'dom med guld på' var finast.

Svår för er att välja genom att kolla på henne men dessa två står det mellan.
Först dom med guld på armarna.



oooch sen dom andra...


Jaja... får hjälp av kompis Sofie ikväll. Hon har oxå fått hem en masse så vi kan prova tillsammans.
Tjing på er
/tant trassel

3 kommentarer:

orcid sa...

De ovanpå dom vita tycker jag har snyggast form för solglasögon(första bilden på Hwilis)..lite chanelstuk...eller dior? :)

Hello sa...

Jag beställde slipade solglasögon därifrån förra året och är supernöjd! Lycka till med väljandet...

~Johanna~ sa...

De första! Askoooola!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...