måndag, februari 18, 2013

Såhär nöjd

Mmmm. Såhär nöjd kan man se ut strax efter kl 07 i ett tomt nybygge på en åker i Kumla om man fått nya arbetskläder :)

I övrigt så har jag en klump-i-magen-kväll. Jag är inte sådär ledsen och sorgsen som jag var förr. Det försvann efter min feberyra sist. Nu är jag mera en kall jävel. Men ibland kommer klumpen. Sitter där som en tung sten när jag andas.
Mycket känns ganska meningslöst för tiden. Utom jobbet förstås.
Tror jag är lite på standby för tiden. Väntan på att livet ska fortsätta på nåt sätt.
Lever man som man inte vill leva då står nog huvudet av till slut och man blir likgiltig.
Tills saker och ting faller på plats och du börjar känna doften av vår.
Då du sakta vaknar med tussilagon och snödroppar.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...