lördag, februari 02, 2013

Idag

Idag blev jag då så ensam som jag aldrig någonsin varit förr.
Det är inte bra för mig. Känner att jag vill lägga mig ned och bara ge upp.
Ensamhet är en hemsk känsla. Visst finns det människor runt mig som typ på fb och andra sociala medier men ensamheten ligger som en stort tungt ok över mig.
Ensam men inte allena.
Så svårt att beskriva om man aldrig upplevt det.
Har ingen lösning på min ensamhet heller.
Själsfränder hänger inte på träden och man har bara fått én mamma.

Jag är värd så mycket mera. Fan att jag är.

1 kommentar:

orcid sa...

du är värd massor hjärtat...men ensamheten kommer inifrån och den kan bara du själv "bota" eller i all fall tygla men just nu går det inte och då..då måste man få lov att känna sig ensam, liten och ledsen. <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...