onsdag, februari 06, 2013

Bara en kram


Igår fick jag en kram. Ni vet en såndära riiiiktig bra, hård och lång kram från en människa man känner sig trygg med.
Är man en fysisk människa och utan en relation då blir det ytterst sällan att man får en sån riktig kram.
Och när man då väl får den då är det jävligt svårt att släppa igen. Skulle jag stå så länge nog då skulle jag somna.
Fysisk närhet är såååå viktigt för att må bra! Det jag märker på min egen kropp måste jag ju se till att barnen får oxå. Jag vill att dom skall bli fysiska människor och att dom skall vara uppfyllda av alla dessa goda endorfiner som kommer av närhet.
Märker det med orden oxå. Barnen imellan. Det är pussar och kramar och 'jag älskar dig, du är den bästa lillebror som finns'
Det gör mig glad :) Känns som vi har kommit till ett bra läge ungarna och jag.
Nu är det bara mamman som behöver fyllas på lite.
Mycket.
Gärna nu.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...